Zákaznická centra a obchodní místa SmVaK Ostrava do odvolání uzavřena

perex_logo_SmVaK.png Odběratelé mohou využít posílenou zákaznickou linku, e-mail nebo webovou aplikaci.


perex_logo_SmVaK.png

17.03.2020 Severomoravské vodovody a kanalizace Ostrava se rozhodly z preventivních důvodů od 17.03.2020 omezit osobní kontakt svých zaměstnanců s veřejností. Z tohoto důvodu budou do odvolání uzavřena obchodní místa a zákaznická centra společnosti. Pro fyzický kontakt je uzavřeno také oddělení vyjadřování. Neprobíhá ani prodej vodárenského materiálu z centrálního skladu ve Frýdku-Místku. Vodárenská společnost má připraveny varianty, jak je možné vyřizovat své požadavky bez nutnosti navštěvovat její pracoviště.

 „Z preventivních důvodů a s ohledem na nárůst počtu obyvatel České republiky s pozitivním nálezem na nový typ koronaviru jsme se rozhodli eliminovat riziko jeho šíření a uzavřít místa, kde se odběratelé nejčastěji setkávají s našimi zaměstnanci. I v těchto náročných dnech je pro nás prioritou, abychom co nejméně omezovali zákaznický komfort. Proto je k dispozici řada dalších možností, jak s námi mohou lidé komunikovat a vyřídit své záležitosti. Posílili jsme například činnost naší zákaznické linky a zřídili speciální emailovou schránku, jejímž prostřednictvím mohou lidé řešit své požadavky,“ říká generální ředitel SmVaK Ostrava Anatol Pšenička.

 Jak mohou lidé komunikovat se společností SmVaK Ostrava a vyřizovat své požadavky:

 -       Bezplatná zákaznická linka 800 292 400 je v provozu v pracovní dny od 7:30 do 20:00. Linka byla technicky a personálně posílena, aby byly bez problémů plněny požadavky zákazníků. Bezplatná poruchová linka 800 292 300 zůstává v provozu non stop.

-       Je zřízena speciální emailová schránka zakaznickesluzby@smvak_cz, kam se mohou lidé obracet se svými požadavky. V provozu bude od 17.03.2020. Dále zůstává v provozu také emailová schránka smvak@smvak_cz.

 -       Oddělení vyjadřování bylo uzavřeno pro osobní kontakt s veřejností. Lidé mohou nahlásit požadavek prostřednictvím internetových stránek vyjadrovani.smvak.cz, nebo přes bezplatnou zákaznickou linku 800 292 400. Požadavky budou přesměrovány ze zákaznické linky k technikům oddělení vyjadřování, kteří budou do tří dnů kontaktovat zákazníka, s nímž příslušnou záležitost vyřeší.

 -       Pokladna v sídle společnosti v Ostravě–Mariánských Horách bude pro veřejnost uzavřena. Lidé mají možnost realizovat platby bezhotovostním platebním stykem.

 -       Prodej vodárenského materiálu v centrálním skladu ve Frýdku-Místku byl do odvolání pozastaven.

 -       Služby vodárenské společnosti lze dále objednávat přes aplikaci nabidkasluzeb.smvak.cz.

 Důležité formuláře a dokumenty jsou pro zákazníky připraveny ke stažení na internetových stránkách www.smvak.cz, sekce Zákazníci, podsložka Dokumenty ke stažení.

Odečty vodoměrů SmVaK Ostrava ve změněném režimu

Společnost VodoTech, která odečítá vodoměry pro zákazníky SmVaK Ostrava, v souvislosti s aktuální situací mění preferovaný způsob zjišťování spotřeby vody

Ostrava 17. 3. 2020 – Společnost VodoTech provádí prostřednictvím online terminálů fyzické odečty vodoměrů pro Severomoravské vodovody a kanalizace Ostrava především v okresech Nový Jičín, Opava, Karviná, Frýdek-Místek a v okrajových částech okresu Ostrava. V důsledku šíření nového typu koronaviru v České republice se společnost rozhodla z preventivních důvodů pozastavit fyzické odečty v domácnostech svými pracovníky a preferuje jiné formy hlášení spotřeby pitné vody.

„Z preventivních důvodů jsme se s ohledem na minimalizaci potenciálních rizik rozhodli, že naši zaměstnanci nebudou vstupovat do domácností odběratelů, ale budeme preferovat řešení, při kterém kontaktujeme odběratele telefonicky s žádostí, aby našemu zaměstnanci nahlásil stav vodoměru. Údaj následně zadáme do našeho systému. Dalším alternativním způsobem nahlášení stavu vodoměru je buď telefonicky na bezplatné zákaznické lince 800 292 400, elektronicky na adresách nabidkasluzeb.smvak.cz a www.vodotech.cz nebo prostřednictvím našeho korespondenčního lístku vhozeného do schránek odběratelů. Jako odpovědný zaměstnavatel musíme chránit před riziky naše zaměstnance. Stejně tak chceme vyjít vstříc odběratelům, kteří v současné citlivé době mohou negativně vnímat návštěvy ve svých domácnostech,“ říká ředitel společnosti VodoTech Radek Kaňok.

Zjišťování stavu vodoměrů se ve většině případů provádí čtyřikrát ročně podle schváleného harmonogramu, o němž jsou odběratelé v dané lokalitě předem informováni.

Zdroj informací: tiskové zprávy SmVaK Ostrava a.s., Mgr. Marek Síbrt, manažer vnějších vztahů/mluvčí