01. Identifikační kód:
02. Kód:
03. Pojmenování (název) životní situace:
Žádost o souhlas vlastníka vodovodního řadu k připojení nemovitosti
04. Základní informace k životní situaci:
Souhlas se vyřizuje za účelem vybudování vodovodní přípojky, která bude napojena na vodovodní řad v majetku
statutárního města Karviné. Souhlas je předkládán provozovateli vodovodu pro potřeby vydání stanoviska k napojení na
vodovod, a dále je předkládán stavebnímu úřadu k žádosti o vydání územního souhlasu.
05. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.):
Fyzické a právnické osoby.
06. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace:
Vyplněný tiskopis žádosti, situační snímek se zakreslením navržené vodovodní přípojky.
07. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace:
Podáním žádosti (vyplněného formuláře) a situačního snímku.
08. Na které instituci životní situaci řešit:
Magistrát města Karviné, Odbor majetkový.
09. Kde, s kým a kdy životní situaci řešit:
Odbor majetkový, oddělení provozu a údržby majetku, Fryštátská 72/1, Karviná-Fryštát, adresa pracoviště: budova B, ul.
Karola Śliwky 618, Karviná-Fryštát 1. patro, kancelář číslo 58 - Iva Wenzlová.
10. Jaké doklady je nutné mít s sebou:
Vyplněný formulář, situační snímek.
11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici:
Formuláře jsou k
dispozici v elektronické podobě ke stažení:
12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit:
Není zpoplatněno.
13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení:
Lhůta pro vyřízení do 30 dnů od podání žádosti.
14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace:
Provozovatel vodovodu, kterým je společnost Severomoravské vodovody a kanalizace Ostrava a.s., dále stavební úřad
Magistrátu města Karviné.
15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány:
Po obdržení souhlasu vlastníka vodovodního řadu je nutno požádat provozovatele o vydání stanoviska k napojení na
vodovod. Dále je nutno požádat stavební úřad o vydání územního souhlasu.
16. Elektronická služba, kterou lze využít:
-
17. Podle kterého právního předpisu se postupuje:
-
18. Jaké jsou související předpisy:
-
19. Jaké jsou opravné prostředky a jak se uplatňují:
Neuplatňují se opravné prostředky, nepostupuje se dle správního řádu.
20. Jaké sankce mohou být uplatněny v případě nedodržení povinností:
-
21. Nejčastější dotazy:
-
22. Další informace:
-
23. Informace o popisovaném postupu (o řešení životní situace) je možné získat také z jiných
zdrojů a v jiné formě:
Telefonicky: 596 387 334
24. Související životní situace a návody, jak je řešit:
-
25. Za správnost návodu odpovídá útvar:
Odbor majetkový, oddělení provozu a údržby majetku.
26. Kontaktní osoba:
Iva Wenzlová
27. Popis je zpracován podle právního stavu ke dni:
01.01.2012
28. Popis byl naposledy aktualizován:
27.10.2016
29. Datum konce platnosti popisu:
neuveden
30. Případná upřesnění a poznámky k řešení životní situace:
neuvedeno